spin

Persbericht IJsselsteinloop Bedrijfsklassement 2017

IJsselstein, maart 2017

De 35e editie van de PodoXpert IJsselsteinloop vindt plaats op de zaterdag voor Pinksteren, 3 juni 2017. De IJsselsteinloop behoort al jaren tot een van de grootste loopevenementen van de regio midden Nederland. De organisatie verwacht weer een groot aantal deelnemers, zo stonden er vorig jaar meer dan 2500 lopers aan de start. Deelnemen kan aan de IJsselsteinloop 4 Kids, 5km, 10km en de halve marathon. Daarnaast kan er worden deelgenomen aan het bedrijvenklassement. Het gezamenlijk met collega’s beleven van de PodoXpert IJsselsteinloop geeft een binding! Een bedrijventeam bestaat uit minimaal vier en maximaal zes personen die deelnemen voor slechts  € 175,00. Voor elke deelnemer aan het bedrijvenklassement is er bovenop hét IJsselsteinloop T-shirt en een medaille een goed gevulde goodiebag en een mooie teamfoto geregeld! Daarnaast zijn er fantastische prijzen te winnen voor de beste individuele lopers en de beste bedrijventeams! Vorig jaar stonden er meer dan 90 teams aan de start. De organisatie streeft ernaar om dit jaar meer dan 100 bedrijventeams in te schrijven. Mede door de vele bedrijven kunnen er forse bedragen gedoneerd worden aan de goede doelen  Aktie voor Aktie en Spieren voor Spieren. De inschrijving van het bedrijvenklassement verloopt via www.ijsselsteinloop.nl